Veel gestelde vragen

Waarom ontvang ik geen e-mails?

Het kan voorkomen dat je geen email van ons krijgt omdat ons email adres niet bekend is bij jouw mailsysteem. Controleer altijd jouw spambox om te kijken of onze mail hier niet per ongeluk terecht is gekomen. 

We proberen altijd om onze emails binnen 24 uur na ontvangst te beantwoorden. Houd er wel rekening mee dat Next Level in het weekend is gesloten. Emails die wij in het weekend ontvangen, worden maandag beantwoord.

Wat zijn jullie bankrekening gegevens?

Dit zijn de gegevens van onze Nederlandse ING rekening: 

Rekeninghouder: NLNaturals
IBAN: NL51INGB0008958604
SWIFT/BIC: INGBNL2A

Welke betaalopties zijn er?

We aanvaarden momenteel de volgende betaalwijzen:

- Overschrijving
- Global Web Pay (Verenigd Koninkrijk)
- Giropay (Duitsland)
- iDEAL (Nederland)
- Credit Card

Als je een bankoverschrijving wilt doen, kun je dat doen op de onderstaande gegevens:

Rekeningnaam: NLNaturals
IBAN: NL51INGB0008958604
BIC/SWIFT: INGBNL2A

Bankadres:

ING
Friesewal 1
8011 XE Zwolle

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling zelf annuleren, zolang je nog niet hebt betaald. Als je wilt annuleren, druk je gewoon op de knop « Bestelling annuleren » in de bestelgeschiedenis van je account. Deze vind je links onderaan op onze website. Mocht je geen account hebben aangemaakt, neem dan contact op met de klantenservice. 

Als je wilt annuleren nadat je betaald hebt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. Zij zullen controleren of je bestelling al verzonden is of niet. 

Ik wil mijn bestelling aanpassen, kan dat?

Als je je bestelling hebt betaald, kunnen we je bestelling alleen aanpassen als de producten een gelijke waarde hebben. Als je producten wilt toevoegen aan je order, dan is de meest eenvoudige manier dat we je bestelling annuleren en je een voucher geven met dezelfde waarde als het betaalde bedrag. Daarna kun je de order opnieuw doen met gebruik van deze waardebon.

Als je wilt dat we dat voor je doen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het voor je kunnen regelen!

Mijn voucher werkt niet, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice.

Whatsapp: klik hier 
E-mail / support ticket: klik hier

Ik ben niet tevreden met mijn product, wat kan ik het beste doen?

Neem contact op met de klantenservice via chat, whatsapp of bel ons op 038-2001004, we zullen dit voor je oplossen.

Whatsapp: klik hier 

E-mail / support ticket: klik hier

Verzenden jullie mijn pakket discreet?

Absoluut! Bij Nextlevelsmart begrijpen we goed dat je liever alleen zelf de inhoud van je pakketje kent. Al onze pakketten zijn dan ook volledig neutraal qua uiterlijk. Niets op de verpakking verhult de inhoud. De postbode en je buren kunnen niet raden wat er in het pakket zit.

Wat zijn de levertijden van een bestelling?

De levertijd voor een pakket binnen Nederland is normaal gesproken 1 a 2 werkdagen*

Pakketten naar het buitenland hebben een langere leveringstijd.

Enkele bestemmingen 
België 1-3 dagen
Duitsland 2-4 dagen
Frankrijk  2-4 dagen
Griekenland 4-7 dagen
Spanje 3-5 dagen
Verenigd Koninkrijk 2-8 dagen
Verenigde Staten - 3-8 dagen

Geen verzendkosten vanaf € 25,-! voor bestellingen binnen Nederland

* Tenzij anders aangegeven bij een product. Door grote drukte kan het in enkele gevallen 1 a 2 werkdagen langer duren.
Leveringen naar België kunnen 1 tot 3 werkdagen langer duren.

Valt mijn pakket online te volgen?

Binnen Nederland is het mogelijk om jouw verzonden pakket met Packs of DHL te volgen. Via de mail ontvang je een Track & Trace zodra jouw pakket is verstuurd. Mocht je het niet hebben ontvangen, vraag het ons even via de mail of Whatsapp.





Welke vervoerders worden gebruikt bij de verzending?

Internationale bestellingen worden verzonden met UPS. Bestellingen in Nederland worden of met Packs (brievenbuspakje) of DHL verzonden. Je ontvangt automatisch een Track & Trace code wanneer het pakket is verzonden.

Verzenden jullie naar mijn land?

Wij verzenden naar de meeste Europese landen. Wij kunnen in ieder geval pakketten versturen naar onderstaande landen:

  • België
  • Bulgarije
  • Cyprus
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Griekenland
  • Hongarije
  • IJsland
  • Ierland
  • Italië
  • Kroatië
  • Letland
  • Liechtenstein
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Macedonië
  • Malta
  • Monaco
  • Nederland
  • Oekraïne
  • Oostenrijk
  • Polen
  • Portugal
  • Roemenië
  • Slovenië
  • Slowakije
  • Spanje
  • Tsjechië Slowakije
  • Zweden

Mijn bestelling heb ik nog niet ontvangen, wat nu?

Is de geschatte levertijd verstreken? Neem contact op met de klantenservice via Whatsapp (06-36103704), mail (support @ nextlevelsmart.nl), of bel ons op 038-2001004 dan gaan kijken de status van jouw zending na.

Kan mijn pakket afgeleverd worden bij een afhaalpunt?

We begrijpen dat je privacy erg belangrijk voor je is. Dus als een bestelling naar je woonadres (in discrete verpakking) geen optie voor je is, zou je gebruik kunnen maken van onze "Haal Je Pakket Op" bezorgdienst. Neem contact op met de klantenservice via de chat, Whatsapp (06-36103704) of bel ons op 038-2001004 na het plaatsen van je bestelling.

Ik wil mijn adres wijzigen nadat ik mijn bestelling geplaatst heb, is dat mogelijk?

Mocht je het afleveradres van je pakketje willen wijzigen nadat je een bestelling hebt geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We kunnen het adres het handmatig aanpassen wanneer het pakket nog niet is ingepakt en/of verzonden. 

Kan ik mijn account verwijderen en hoe doe ik dat dan?

Als je je account wilt verwijderen nadat je een bestelling hebt geplaatst, dan kan het via je eigen account: klik hier

Houd er echter rekening mee dat we je geplaatste bestelling niet uit onze database kunnen verwijderen. We moeten namelijk alle financiële gegevens minimaal zeven jaar bewaren voor de Belastingdienst in Nederland. Mocht je je account willen verwijderen, dan blijft alleen zichtbaar wat er gekocht is en hoeveel ervoor betaald is, niet wie het gekocht heeft.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Je kunt je wachtwoord gemakkelijk resetten met de volgende link. Zorg ervoor dat je het juiste emailadres gebruikt:

Wachtwoord resetten: klik hier

Hoe pas ik mijn e-mailadres aan?

Neem contact op met de klantenservice via chat, whatsapp (06-36103704) of bel ons op 038-2001004, dan lossen we dit voor je op.

Whatsapp: klik hier 
E-mail / support ticket: klik hier

Waar vind ik de grow kit gids?

Klik op de volgende links en vind de juiste handleiding voor jouw kweekset:

Copelandia Grow Kit
https://nextlevelsmart.nl/nl/blog/post/45-copelandia-guide.html

Cubensis Grow Kit
https://nextlevelsmart.nl/nl/blog/post/31-het-kweken-van-onze-paddo-growkits.html

Hoe lang zijn mijn truffels houdbaar?

De truffels worden wekelijks geoogst. Als je de truffels ontvangt bewaar ze dan in de koelkast voor gebruik. 

Kan ik met mijn truffels microdoseren?

Ja dat is zeker mogelijk. Wij verkopen microdosing pakketjes of je kan zelf met een weegschaal de hoeveelheid afwegen waarmee je graag wilt microdoseren.

Je kan meer vinden over microdoseren in ons blog artikel:
https://nextlevelsmart.nl/nl/blog/post/29-microdoseren-met-truffels.html