Veel gestelde vragen

Een vraag stellen

Waarom ontvang ik geen e-mails?

Het kan voorkomen dat je geen email van ons krijgt omdat ons email adres niet bekend is bij jouw mailsysteem. Controleer altijd jouw spambox om te kijken of onze mail hier niet per ongeluk terecht is gekomen. 

We proberen altijd om onze emails binnen 24 uur na ontvangst te beantwoorden. Houd er wel rekening mee dat Next Level in het weekend is gesloten. Emails die wij in het weekend ontvangen, worden maandag beantwoord.

Wat zijn jullie bankrekening gegevens?

Dit zijn de gegevens van onze Nederlandse RABO Bank rekening: 

Rekeningnummer: 0112034357
Rekeninghouder: Next Level
IBAN: NL28 RABO 0112 0343 57
SWIFT/BIC: RABONL2U 

Wat zijn de levertijden van een bestelling?

Wanneer je voor 17:00 en het product is voorradig, dan ontvang je het pakket de volgende dag in huis!*
PostNL werkt met op de volgende bezorgdagen:

1e pakketbezorging 2e pakketbezorging
maandag* dinsdag
dinsdag woensdag
woensdag donderdag
donderdag vrijdag
vrijdag zaterdag
zaterdag maandag


*Dit geldt alleen voor bestellingen binnen Nederland

Pakketten naar het buitenland hebben een langere leveringstijd.

Enkele bestemmingen 
België 1-2 dagen
Duitsland 2-3 dagen
Frankrijk  2-3 dagen
Griekenland 4-7 dagen
Spanje 3-5 dagen
Verenigd Koninkrijk 2-3 dagen

Valt mijn pakket online te volgen?

Binnen Nederland is het mogelijk om jouw verzonden pakket met PostNL te volgen. Via de mail ontvang je een Track&Trace zodra jouw pakket is verstuurd. Mocht je het niet hebben ontvangen, vraag het ons even via de mail of de chat!

PostNL Track & Trace


Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Jouw bestelling wordt verzonden met PostNL. Je ontvangt automatisch een Track&Trace code wanneer het pakket is verzonden.

Groothandel Smartshop, Ethnobotanica, Magic truffels & paddo growkits

Nieuwe producten