Je moet 18+ zijn om onze webshop te bezoeken

Je moet minstens achttien jaar oud zijn om gebruik te maken van onze webshop. Ben je ouder dan achttien jaar?

Faqs By Algemene bestelling vragen

Waarom ontvang ik geen e-mails?

Het kan voorkomen dat je geen email van ons krijgt omdat ons email adres niet bekend is bij jouw mailsysteem. Controleer altijd jouw spambox om te kijken of onze mail hier niet per ongeluk terecht is gekomen. 

We proberen altijd om onze emails binnen 24 uur na ontvangst te beantwoorden. Houd er wel rekening mee dat Next Level in het weekend is gesloten. Emails die wij in het weekend ontvangen, worden maandag beantwoord.

Wat zijn jullie bankrekening gegevens?

Dit zijn de gegevens van onze Nederlandse ING rekening: 

Rekeninghouder: NLNaturals
IBAN: NL51INGB0008958604
SWIFT/BIC: INGBNL2A

Welke betaalopties zijn er?

We aanvaarden momenteel de volgende betaalwijzen:

- Overschrijving
- Global Web Pay (Verenigd Koninkrijk)
- Giropay (Duitsland)
- iDEAL (Nederland)
- Credit Card

Als je een bankoverschrijving wilt doen, kun je dat doen op de onderstaande gegevens:

Rekeningnaam: NLNaturals
IBAN: NL51INGB0008958604
BIC/SWIFT: INGBNL2A

Bankadres:

ING
Friesewal 1
8011 XE Zwolle

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling zelf annuleren, zolang je nog niet hebt betaald. Als je wilt annuleren, druk je gewoon op de knop « Bestelling annuleren » in de bestelgeschiedenis van je account. Deze vind je links onderaan op onze website. Mocht je geen account hebben aangemaakt, neem dan contact op met de klantenservice. 

Als je wilt annuleren nadat je betaald hebt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. Zij zullen controleren of je bestelling al verzonden is of niet. 

Ik wil mijn bestelling aanpassen, kan dat?

Als je je bestelling hebt betaald, kunnen we je bestelling alleen aanpassen als de producten een gelijke waarde hebben. Als je producten wilt toevoegen aan je order, dan is de meest eenvoudige manier dat we je bestelling annuleren en je een voucher geven met dezelfde waarde als het betaalde bedrag. Daarna kun je de order opnieuw doen met gebruik van deze waardebon.

Als je wilt dat we dat voor je doen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het voor je kunnen regelen!

Mijn voucher werkt niet, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice.

Whatsapp: klik hier 
E-mail / support ticket: klik hier

Ik ben niet tevreden met mijn product, wat kan ik het beste doen?

Neem contact op met de klantenservice via chat, whatsapp of bel ons op 038-2001004, we zullen dit voor je oplossen.

Whatsapp: klik hier 

E-mail / support ticket: klik hier