Je moet 18+ zijn om onze webshop te bezoeken

Je moet minstens achttien jaar oud zijn om gebruik te maken van onze webshop. Ben je ouder dan achttien jaar?

Faqs By Verzending

Wat zijn de levertijden van een bestelling?

De levertijd voor een pakket binnen Nederland is normaal gesproken 1 a 2 werkdagen*

Pakketten naar het buitenland hebben een langere leveringstijd.

Enkele bestemmingen 
België 1-3 dagen
Duitsland 2-4 dagen
Frankrijk  2-4 dagen
Griekenland 4-7 dagen
Spanje 3-5 dagen
Verenigd Koninkrijk 2-8 dagen
Verenigde Staten - 3-8 dagen

Geen verzendkosten vanaf € 25,-! voor bestellingen binnen Nederland

* Tenzij anders aangegeven bij een product. Door grote drukte kan het in enkele gevallen 1 a 2 werkdagen langer duren.
Leveringen naar België kunnen 1 tot 3 werkdagen langer duren.

Valt mijn pakket online te volgen?

Binnen Nederland is het mogelijk om jouw verzonden pakket met Packs of DHL te volgen. Via de mail ontvang je een Track & Trace zodra jouw pakket is verstuurd. Mocht je het niet hebben ontvangen, vraag het ons even via de mail of Whatsapp.





Welke vervoerders worden gebruikt bij de verzending?

Internationale bestellingen worden verzonden met UPS. Bestellingen in Nederland worden of met Packs (brievenbuspakje) of DHL verzonden. Je ontvangt automatisch een Track & Trace code wanneer het pakket is verzonden.

Verzenden jullie naar mijn land?

Wij verzenden naar de meeste Europese landen. Wij kunnen in ieder geval pakketten versturen naar onderstaande landen:

  • België
  • Bulgarije
  • Cyprus
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Griekenland
  • Hongarije
  • IJsland
  • Ierland
  • Italië
  • Kroatië
  • Letland
  • Liechtenstein
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Macedonië
  • Malta
  • Monaco
  • Nederland
  • Oekraïne
  • Oostenrijk
  • Polen
  • Portugal
  • Roemenië
  • Slovenië
  • Slowakije
  • Spanje
  • Tsjechië Slowakije
  • Zweden

Mijn bestelling heb ik nog niet ontvangen, wat nu?

Is de geschatte levertijd verstreken? Neem contact op met de klantenservice via Whatsapp (06-36103704), mail (support @ nextlevelsmart.nl), of bel ons op 038-2001004 dan gaan kijken de status van jouw zending na.

Kan mijn pakket afgeleverd worden bij een afhaalpunt?

We begrijpen dat je privacy erg belangrijk voor je is. Dus als een bestelling naar je woonadres (in discrete verpakking) geen optie voor je is, zou je gebruik kunnen maken van onze "Haal Je Pakket Op" bezorgdienst. Neem contact op met de klantenservice via de chat, Whatsapp (06-36103704) of bel ons op 038-2001004 na het plaatsen van je bestelling.

Ik wil mijn adres wijzigen nadat ik mijn bestelling geplaatst heb, is dat mogelijk?

Mocht je het afleveradres van je pakketje willen wijzigen nadat je een bestelling hebt geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We kunnen het adres het handmatig aanpassen wanneer het pakket nog niet is ingepakt en/of verzonden.