Verzenden & Retouren

Betalen

Contact

Informeer jezelf

Over Next Level

Verzending

De verzending is belangrijk voor ons. We zoeken altijd naar nieuwe manieren om je bestelling zo snel en discreet mogelijk bij je af te leveren. We streven ernaar om je bestelling op tijd te bezorgen en we begrijpen dat privacy uiterst belangrijk voor jou is.

Om je de best mogelijke service te bieden, zijn er echter wel een aantal landen waar we niets of alleen bepaalde producten naartoe sturen. Om te weten welke producten we naar jouw land sturen, zie onderstaande informatie.

VERZENDKOSTEN & LEVERTIJD

Al onze pakketten worden verstuurd met "Track & Trace' waarmee je online je bestelling kunt volgen.

DISCLAIMER:

1. We streven ernaar om je bestelling op tijd te bezorgen, de klant en/of ontvangers zijn verantwoordelijk voor het tijdens de koop verstrekken van het volledige en juiste bezorgadres.

2. Next Level is niet verantwoordelijk voor pakketten die aan de landsgrens van het land van de ontvanger in beslag worden genomen. Wij geven een korting van 35% bij een volgende bestelling, mocht hier sprake van zijn.

3. In het geval dat je een defect of beschadigd product ontvangt, neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail. Doe dit binnen zeven dagen na ontvangst van je bestelling, bij voorkeur met een foto van het pakket en de inhoud. Stuur alsjeblieft geen producten terug zonder voorafgaande toestemming.

Alleen wanneer de producten veilig door ons zijn ontvangen en geïnspecteerd, zal een terugbetaling worden gedaan. Originele verzendkosten en invoerrechten worden niet terugbetaald. Hetzelfde geldt voor andere kosten voor het retourneren en het verzekeren van producten, tenzij anders is overeengekomen.

4. Zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden, is de aansprakelijkheid overgedragen aan de klanten/ontvanger zodra een bestelling ons magazijn verlaat. Mocht je pakket gestopt worden door de douane vanwege de inhoud, dan kunnen we niet aansprakelijk worden gesteld.

Vermist pakket

Alle verzendingen zijn verzekerd tegen diefstal en beschadiging tijdens het vervoer. Als de producten om wat voor reden dan ook niet aankomen, starten wij eerst een onderzoek bij het postbedrijf. Dit kan enige tijd duren. Als er duidelijkheid is over wat er mis is gegaan met het pakket, versturen we de bestelling opnieuw of je krijgt je geld terug. Dit geldt alleen voor diefstal en beschadiging.


Nieuwe producten

Aanbiedingen



Next Level VOF, KVK Nr: 65032454 BTW Nr: NL855954188B01 
IBAN: NL28RABO0112034357 BIC/SWIFT: RABONL2U Webshop: Telfordstraat 35A, 8013 RL, Zwolle Winkel: Steenstraat 22, 8011TV Zwolle
Telefoonnummer: 038-2001004 | E-mail Adres: info@nextlevelsmart.nl | Whatsapp: +31(0)636103704